Оставте Ваш номер телефона и мы перезвоним Вам
Связаться с дизайнером
+38 (067) 516-65-15
 
Дизайн інтер'єру під ключ
Фіксована вартість незалежно від площі вашої квартири
Зателефонуйте нашому дизайнеру і отримайте
безкоштовну консультацію по телефону
Чому вигідно замовляти дизайн у нас
Краса будинку доступна кожному
Дизайн
Дизайн проект розроблений згідно з вашими побажаннями
Кошторис
Підбір і прорахунок вартості робіт і матеріалів
Індивідуальність
Авторський-дизайн супровід на всіх етапах робіт
Дизайн-сервіс:
Підбір ілюстративного матеріалу згідно з технічним завданням, що до стилістики
Розробка робочої документації дизайну інтер'єру
2.1. Планувальні рішення
2.2. План вентиляції, кондиціонування та рекуперації
2.3. План-схема опалення, водопостачання, каналізації
2.4. План оздоблення підлог з маркуванням матеріалів
2.5. План рівневості стель
2.6. 3D візуалізація меблевого наповнення кухонної зони
2.7. План електромережі та її керування
2.8. План маркування кутів для орієнтування по розгортках стін
2.9. Розгортки по стінах з маркуванням матеріалів
Підбір матеріалів
3.1. Підбір матеріалів оздоблення підлог
3.2. Підбір матеріалів оздоблення стель
3.3. Підбір матеріалів оздоблення стін
3.4. Підбір сантехнічних приладів у двох варіантах
3.5. Підбір освітлювальних приладів
3.6. Підбір дверей
3.7. Підбір кухонної техніки
Кошторисна документація
4.1. Прорахунок загально будівельного кошторису (прорахунок
оздоблювальних робіт, та розхідних матеріалів
4.2. Прорахунок опалення, водопостачання та каналізування (роботи та
матеріали)
4.3. Прорахунок вентиляції, кондиціонування та рекуперації (роботи та
матеріали)
4.4. Прорахунок влаштування електромережі (роботи та матеріали)
4.5. Комерційна пропозиція фінальних матеріалів
4.6. Комерційна пропозиція меблевого наповнення кухонної зони
4.7. Комерційна пропозиція дверей
4.8. Комерційна пропозиція сантех приладів
4.9. Комерційна пропозиція елементів освітлення
Авторський дизайн-супровід
5.1. Консультування виконавців замовника, на предмет деталей імплементації дизайнерських рішень, в часі виконання ремонтно-оздоблювальних робіт
Як ми працюємо
Натисніть на будь-який пункт, для того, щоб дізнатись більше
Щоб запланувати зустріч на зручний для ВАС час, зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону офісу, що знаходиться у ВАШОМУ місті або залиште ВАШІ контактні дані (мобільний телефон або електронна пошта) і ми обов'язково з ВАМИ сконтактуємся.
Перед підписанням Договору і початком плідної співпраці важливо зустрітись в офісі Гаращак Інженіринг Груп для максимального розуміння того, що ВИ отримаєте в кінцевому результаті. ВАШІЙ увазі впродовж 30-60 хв. буде запропоновано презентаційний пакет документації:

  • зразок дизайн-проекту (з роз'ясненням деталей та алгоритму процесів виконання проектних робіт)
  • зразок кошторисної документації (з роз'ясненням всіх складових)
  • зразок Договору про надання дизайнерських послуг
ВИ також отримаєте відповіді на всі ВАШІ запитання щодо співпраці вцілому.
Щоб зафіксувати наші домовленості щодо обсягу проектних матеріалів, послуг та термінів співпраці укладаємо Договір.
Що для цього потрібно?
- паспортні дані Замовника;
- адреса об'єкту, що проектуватимемо;
- планування об'єкту від забудовника, або копія технічного паспорту.
Одним з найважливіших процесів перед початком проектування є правильні обміри. Детально обміряний об'єкт - це запорука максимально вдалого проекту, який не потребуватиме коректив в процесі реалізації.

Якщо ж ВАШ об'єкт ще будується і фізичної можливості потрапити на його обміри немає, а ВАМ кортить дизайнити , то це - не проблема!

У такому випадку ВАМ потрібно отримати від забудовника план з максимальною кількістю розмірів, щоб можна було почати майбутній процес проектування.

Як тільки з'явиться можливість, наші Дизайнери переміряють приміщення і внесуть корективи в проект.
З моменту проведення обмірів (впродовж трьох-п'яти днів) ВАМ будуть запропоновані певні планувальні рішення, що на думку Дизайнера можливі у просторі ВАШОГО помешкання.

Одним з ключових принципів у проектуванні є функціональність.

Основою для планувальних рішень є:

  • зручне розташування меблів в габаритах;
  • конфігурація кухонної зони;
  • розташування та конфігурація санприладів.
Перед тим як буде запланована зустріч щодо проговорення планувальних рішень, ВАМ будуть надіслані матеріали для ознайомлення. На зустрічі ми проговоримо всі варіанти, на предмет доцільності у ВАШОМУ побуті. У дискусії визначимо вектори подальшого розробки проекту.

З практики! Досить нечасто буває так, що Клієнтові одразу подобається конкретний запропонований варіант планування. Тому обираються такі фрагменти планування, що відповідають побажанням Замовника та компонується варіант планування, який ми затверджуємо і в подальшому називаємо - "МАСТЕР МОДЕЛЛЮ".
Після того як погоджений варіант планування - МАСТЕР МОДЕЛЬ, не менш важливим етапом проектування є розробка інженерного наповнення ВАШОГО помешкання.

На зустрічі ВАШІЙ увазі будуть запропоновані варіанти розташування та принципи роботи по кількох важливих інженерних підрозділах:

  • опалення;
  • водопостачання;
  • каналізація;
  • вентиляція;
  • кондиціонування;
  • реокоперація;
  • електромережі
Чому одразу по цих інженерних підрозділах?

Беззаперечним є той факт, що кожен з підрозділів є взаємопов'язаний з наступним і зміни у конфігурації або принципі роботи в одному з них, як правило, впливають на інші.

Результатом зустрічі має бути принципова модель розташування та функціонування мереж, основою для якої будуть ВАШІ побажання, потреби, якісні і вартісні характеристики обладнання.

По завершенні обговорення, інженерна модель буде передана фахівцям інженерних підрозділів для подальшого доопрацювання та підготовки робочої документації по імплементації даного концепту.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ:

  • робочі креслення та схеми монтажу;
  • комерційна пропозиція з варіантами підбору обладнання за вартісними показниками;
  • номенклатура обладнання;
Перелік документації надається, якщо погоджена з ВАМИ інженерна модель проходить перевірку на відповідність нормам і не суперечить правилам по експлуатації, яку проводять наші спеціалісти інженерних підрозділів.

Якщо ж в процесі перевірки будуть виявлені недоліки, то ВАШІЙ увазі будуть запропоновані варіанти, що мають право на втілення.
Коли ми розуміємо, що зроблено все для того, щоб ВАША оселя була «супер» зручною та «супер» функціональною, приходить час до найцікавішого, з точки зору клієнтів, етапу в процесі проектування - це пошуку образу, стилю, краси...

У кожного з ВАС, в процесі підготовки до придбання житла та будівництва, формується розуміння щодо стилістики дизайну на взірцях певної кількості фото (візуалізації), віднайдених в мережі.

Для початку ВАМ потрібно поділитися з нами графічним матеріалом ВАШИХ вподобань. Зрозумівши, що ВАМ найбільше до вподоби, з нашої сторони буде підготовлено кілька аналогів, які відповідають обраному ВАМИ стилю, що на думку Дизайнера є кращими за об'ємно-просторовими, текстурними, фактурними, кольористичними характеристиками, або ж є більш трендовими.

На запланованій зустрічі з ВАМИ будуть проговорені всі моменти щодо деталей стилістики та ВАШИХ побажань і затверджено те, що має бути основою для виконання подальших креслень (проектних пропозицій).
Після того як ми ототожнили розуміння стилістичного образу ВАШОГО майбутнього помешкання, розробляється одна з домінант меблевого наповнення ВАШОЇ оселі - кухонні меблі.

Чому кухонні меблі це настільки важливий розділ проекту?

Дуже часто, а це у 90% випадків, - головним побажання наших клієнтів є об'єднання трьох функціональних зон помешкання: кухні, їдальні, вітальні.

У випадку, коли простір об'єднаний, кухонна зона відіграє неаби-яку роль у сприйнятті приміщення вцілому.

Окрім місця, що безпосередньо відповідає за процес приготування їжі - це ще й один з найбільш об'ємних статичних елементів у приміщені.

Ще одним важливим фактором, окрім зовнішнього вигляду, є функціональність кухонних меблів. Це максимально оптимізовані логічні шляхи перебігу процесів як підготовки до приготування, самого приготування та споживання їжі, так і забезпечення комфортності (зручності) всіх хто знаходиться у даному приміщенні.

Не забуваймо також про технічну частину питання. Адже це те, що потрібно передбачити завчасно: ще до того моменту, коли будуть виготовлятися кухонні меблі, а саме:

  • електричну,
  • газову,
  • сантехнічну,
  • вентиляційну складові кухонної зони.
Перед тим як буде запланована зустріч щодо проговорення функціональності кухонних меблів, ВАМ будуть надіслані графічні матеріали пропозицій дизайну кухонного омеблювання з варіантами кольористики.

На зустрічі МИ:

  • обговоримо всі можливі варіанти кухонних меблів, які можуть бути імплементованими у ВАШІЙ оселі;
  • переглянемо та оберемо матеріали з яких ці меблі могли б бути виконані;
  • розглянемо пропозиції на предмет доцільності тих чи інших варіантів форнітури кращих виробників;
  • внесемо корективи згідно ВАШИХ побажань;
  • затвердимо оптимальний (кінцевий) варіант, який буде ВАМ найбільш до вподоби.
Результатом розробки дизайну кухонних меблів буде пакет документації:
- оброзмірене креслення самих меблів;
- креслення з прив'язками інженерних мереж та варіанти кошторисів від найдешевшого до розумно дорогого варіанту (матеріал фасадів фарбований або шпонований МДФ; матеріал корпусу ДСП; фурнітура BLUM; матеріал стільниці акрил або кварцит).
Ми працюємо над вдосконаленням стилю відібраного ВАМИ дизайну: підбором оздоблювальних матеріалів, поєднання яких найбільш гармонійно підкреслить образ ВАШОГО помешкання.

В процесі вибору матеріалу дуже важливим є доцільність його використання з точки зору практичності у застосуванні.

Перед тим як провести зустріч щодо проговорення оздоблювальних матеріалів, ВАШІЙ увазі будуть запропоновані варіанти рішень, щодо оздоблення поверхонь стін, підлог та стель. Дані рішення будуть надіслані ВАМ у вигляді креслень з вказаними артикулами матеріалів.

На зустрічі під-час детального проговорення деталей та внесення змін, щодо місця розташування того чи іншого матеріалу, або ж його кількості, ми покажемо більшість матеріалів, оскільки найактуальніші зразки, як правило, присутні в офісах Гаращак Інженіринг Груп; погодимо той варіант який імпонуватиме саме ВАМ.

З досвіду! Не так часто запропонований варіант розкладки оздоблювальних матеріалів задовільняє смаки Замовника у повній мірі. В такому випадку Дизайнер запропонує ВАМ запланувати зустріч у магазинах, де, зазвичай, представлений більший асортимент того чи іншого матеріалу.

Результатом даного процесу будуть затверджені креслення з артикулами та кількостями матеріалів, що застосовуватимуться при виконанні ремонтно-оздоблювальних робіт.
На момент, коли проектна частина практично готова, ми з ВАМИ все проговорили та погодили до деталей і знаємо чіткі показники об'ємів матеріалів, робіт.

Отож, на черзі прорахунок!

Після завершення розробки кошторисної документації ми надсилаємо ВАМ для ознайомлення декілька локальних та зведений кошторис:

1. Загальнобудівельний кошторис - це документація, розроблена у програмному забезпеченні АВК5, в якому відображені всі будівельні роботи та розхідні матеріали, але відсутні фінальні матеріали (за принципом: клей для плитки та робота по вкладанню плитки включені у прорахунок, а сама плитка в даному кошторисі з вартістю: 0.00грн/м2). Це зроблено свідомо для уникнення «людського фактору», оскільки діапазон цін на сам фінальний матеріал дуже динамічний і не повинен впливати на ціноутворення робіт.

2. Комерційна пропозиція влаштування електромережі - це кошторисна документація, що складається з трьох основних розділів: матеріали, роботи, механізми, що в свою чергу поділені на два етапи :
- те, що потрібно виконати на початковій (підготовчій) стадії ремонту;
- те, що потрібно виконати при завершенні ремонтних робіт.

3. Комерційна пропозиція по влаштуванню опалення, каналізування та водопостачання - це кошторисна документація в якій вказано перелік необхідних матеріалів та обладнання з артикулами та вартості робіт монтажу.

4. Комерційна пропозиція по влаштуванню вентиляційної мережі та кондиціонування - це кошторисна документація в якій вказано перелік необхідних матеріалів та обладнання з артикулами та вартості робіт монтажу.

5. Комерційна пропозиція сантехнічного обладнання - це кошторисна документація переліку комплектації санвузлів сан приладами, яка подається у двох варіантах: дешевшому та дорожчому.

6. Зведений або загальний кошторис – це документ, в якому включені всі фінальні числові показники вище вказаних комерційних пропозицій, а також вартості та кількості фінальних матеріалів.

Після того як ВИ ознайомитеся з кошторисною документацією, ми плануємо зустріч в офісі для проговорення кошторисів.

На зустрічі ми погоджуємо нюанси і за потреби вносимо зміни згідно з ВАШИМИ побажаннями.
На момент, коли завершена стадія розробки проектно-кошторисної документації, переходимо до процесу реалізації.

Якщо ВАС влаштовують ціни та умови співпраці наших акредитованих підрядних організацій, які відображені в кошторисній документації, у такому випадку укладаються наступні угоди, проплачуються аванси і виконавці приступають до виконання робіт.

Якщо ж ВИ плануєте виконання ремонтно-оздоблювальних робіт своїми підрядниками, для проведення авторського супроводу нам потрібна контактна інформація людини, яка організовує виконання робіт на об'єкті.

Як працює авторський супровід у Гаращак Інженіринг Груп ?

Коли ми розробляли принципи роботи, алгоритми та пакет послуг нашого дизайнерського сервісу, то керувались виключно власним досвідом практичного виконання ремонтно-оздоблювальних згідно дизайн-проекту для максимального забезпечення потреб наших клієнтів та з метою знівелювати будь-які переживання щодо правильності виконання, трати часу на пошук або контроль. Аналізуючи процеси виконання одноголосно дійшли згоди, що дизайн-проект без авторського супроводу - це лише 60% успіху у його реалізації.

Авторський супровід є супер важливим, і насамперед тоді, коли роботи виконуються виконавцями Замовника, оскільки завдяки тому, що майстри не мали досвіду співпраці з Гаращак Інженіринг Груп, може з'явитись необ'єктивне тлумачення креслень. Відповідно - у результаті не до кінця вірний як алгоритм, так і результат імплементації.

Також доволі часто з'являються вигадані вузли або інновації: у виконанні майстер бачить як такі, що зручніші йому у виконанні, а, насправді, такі рішення та методи можуть значно знизити експлуатаційні характеристики виконаної роботи. Відповідно, з метою уникнення подібних ситуацій, Дизайнер надає Виконробу відповіді та уточнення щодо його запитань.

Ще однією відповіддю на запитання є важливість правильного підбору або взаємозаміни матеріалів.

З досвіду! Беззаперечним є той факт, що виконання ремонтно-оздоблювальних процесів доволі тривалий (як правило, триває 3-7 місяців) і не завжди починається зразу по завершенні розробки дизайн-проекту. Відповідно, деякі запропоновані матеріали в проекті можуть втратити актуальність у зв'язку з відсутністю даних артикулів, як на складі імпортера, так і, в принципі, можуть бути зняті з виробництва на фабриці. У такому випадку дизайнер Гаращак Інженіринг Груп допоможе у вирішенні даного питання так, щоб не зашкодити фінальному результату.
Виконані роботи
В процесі виконання
Left
Right
Факти про нас
58
Співробітники
874
Проектів по всій Україні
7
Регіональні офіси
97
Підрядників
Наша команда
Разом ми знайдемо Ваш неповторний стиль
Тарас Гаращак
Founder & Art Director
Данило Чушак
Designer, Project Manager
Ігор Паленицький
Designer, Project Manager
Святослав Слівінський
Furniture Designer
Андрій Федусів
Regional Director
Леся Романенко
Regional Director
Тарас Стащук
Regional Director
Андрій Торбич
Designer
Ірина Гарматюк
Designer
Юрій Брегін
Designer
Олександр Дорожинський
Designer
Тарас Бодник
Designer
Наші партнери
Контакти
HEG Київ
Київ, Україна, вул. Хрещатик, 7/11 оф. 324

Тел.: +38 (067) 516-65-15
+38 (044) 466-65-15

HEG Львів
Львів, Україна, вул. В.Великого,18 оф. 200

Тел.: +38 (067) 010-28-80
+38 (032) 290-28-80
HEG Одеса
Одеса, Україна, вул. Польський узвіз,11, оф.12

Тел.: +38 (067) 405-58-50
+38 (048) 775-58-50

HEG Рівне
Рівне, Україна, вул. Словацького, 4/6 оф. 351

Тел.: +38 (067) 321-99-94
+38 (036) 248-99-94

HEG Днiпро
Дніпро, Україна, Діловий центр «БОСФОР»
бул. Катеринославский, 2, оф.606

Тел.: +38 (056) 736-55-25
+38 (067) 771-55-25

HEG Івано-Франківськ
Івано-Франківськ, Україна,
Мельничука 16б, оф. 610



Тел.: +38 (067) 777-84-95
+38 (034) 276-61-40

harashchakti@gmail.com
HEG Харків
Харків, Україна,
вул. Cумська 39, оф. 123



Тел.: +38 (067) 516-65-15
+38 (057) 727-07-99

harashchakti@gmail.com